11 oktober 2011

Een paar woorden van de Heer… Bom, Flybys, het Beest

A few words from the Lord

video
Geüpload door 777aej op 6 okt 2011 
Vertaald fragment 

Hi,
Hier een paar dingen van de laatste paar dagen…
Ik zag een bombardement op Detroit, en ik vroeg, “Waarom Detroit?”
En Hij zei, “Omdat het een gateway (toegangspoort) is”.
Deze bom kwam in feite van het Noorden, van Canada… 

Op een ander moment (zag ik), kwamen er vanuit de lucht heldere lichten, de een na de ander. En ik kreeg het woord ‘flybys’. Die dingen waren flybys aan het doen. Ik weet niet wat het waren, maar het was duidelijk dat ze ons controleerden door middel van flybys te doen... (aliens, UFO’s?). 

Ik heb een paar woorden…

Blijf alert, velen zullen falen, enkelen zullen sterker worden en de waarheid meer zoeken. We zullen Hem zien door de Heilige Geest, die ons zal beschermen en  leiden op wonderlijke manieren en als nooit tevoren. Sommigen volgen valse christussen, sommigen voegen dingen toe aan mijn evangelie. Onthoud de eenvoud van het evangelie! Sommigen hebben dingen gecompliceerd gemaakt en hun eerste liefde vergeten.
Vertel mijn mensen,  dat wanneer ze Mij eren, ik hen zal eren. Hij zal ons de grootte van Zijn kracht en macht tonen. Hij wordt gevonden in gebed. We moeten Hem dagelijks in gebed zoeken. In deze gebedstijd is het dat Hij ons zal leiden en onderwijzen, en waarschuwen voor elk gevaar. We dienen dagelijks naar Hem toe te gaan om onze instructies voor die dag te ontvangen. 

En tenslotte…
Ik stond op het zand. Er waren formaties in het zand. Ik weet niet hoe ze genoemd worden, maar een soort landformaties, denk ik.
Ik was in deze woestijn van zand, naar het Noorden kijkend, en ik zag het Beest opkomen, met de zeven hoofden. En het ene hoofd in het Westen kreeg een hoofdwond.
Terwijl ik daar zit te wachten en naar dit ‘ding’ kijk, verlies ik mijn aandacht. En zo gauw ik me afwend en weer alert ben, en zeg dat ik spijt heb dat ik was afgeleid, krijg ik twee letters:

U S (VS)

Ik zei, “Hoe kunnen wij deel zijn van dit Beest?” (omdat ik weet dat dit Beest opkomt vanuit de Arabische landen). Ik ben in de woestijn, en ik weet dat dit gebeuren refereert aan de Arabische landen.
En het woord dat ik kreeg was, “Jullie hebben een Arabische leider, en jullie tradities zijn niet van Mij”. 

Dank voor het kijken. 


Enkele reacties op deze video: 

Obama is a Muslim and his name is 666, because there are 18 letters in his name.
Barack Hussein Obama. 

I’m glad I found you, this is pastor Dave... I live just outside Detroit, this sounds almost exactly like my re-occurring dream... the objects flying by were firing down on earth, then the sky rolled backl like a scroll... and Jesus appeared in the clouds. 

Je kunt deze video ook bekijken op  http://www.youtube.com/user/Heiscoming11#p/a/u/0/Ub9atttkOD4